سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151615 بازدید
    - امروز: 23 بازدید
    - دیروز: 17 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 8:38 صبح
  • 8.0
    عالی
     
    GamePlay  
      8
    Graphics  
      9
    Sound  
      7
    Value  
      7
    Tilt  
      9
    سطح بازی: Normal
    درجه سنی: Teen
    زمان یادگیری: بین 15 تا 30 دقیقه
    نقد پلتفورم: PC X360 PS3
    نقاط قوت : گیم پلی جذاب، کیفیت گرافیک خوب، نوآوری در بازی، اکشن مطلق
    نقاط ضعف : صدا گذاری تا حدودی ضعیف ، دمو های از پیش رندر شده با کیفیت پایین

    خطوط مقدم همیشه مکانی خطرناک و پر از هیجان بوده و هست، FrontLines: Fuel of War به خوبی توانسته احساس جنگ در خطوط مقدم یک رویارویی نظامی پیشرفته را به بازیکن القاء کند. ذخایر نفتی سراسر جهان رو به اتمام است، دولت های بزرگ و قدرتمند برای دستیابی به اندک منابع نفتی باقی مانده در خاورمیانه، مجبور به جنگ با یکدیگر هستند. در این بین دو کشور کمونیستی جمهوری خلق چین و روسیه با هم متحد شده اند تا بتوانند نیروهای امریکایی را شکست دهند و منابع نفتی را با یکدیگر تقسیم کنند. نام این اتحاد چین و روسیه، جمهوری ستاره سرخ است. شما به عنوان یک گروه نظامی پیشرفته امریکایی وظیفه نبرد با جمهوری ستاره سرخ را بر عهده دارید.

    گرافیک بازی به لطف استفاده از Unreal Engine که توسط آن شاهکاری نظیر Gears of War ساخنه شده، در حد بسیار خوبی قرار دارد. محیط های بازی به علت غیر خطی بودن مراحل، بسیار گسترده طراحی شده اند. در واقع شما آزادانه می توانید از بین چند ماموریت که در هر مرحله به شما محول می شود، به دلخواه یکی را انتخاب کرده و پس از اتمام آن به سراغ دیگری بروید. Texture ها کیفیت و رزولوشن بالایی دارند، نورپردازی، گردو غبار، طراحی اسلحه ها، شخصیت ها، محیط و وسائل نقلیه موجود در بازی نیز در حد خیلی خوبی قرار دارند و تا حدودی (دقت کنید، تا حدودی !) شما را به یاد بازی Call of Duty 4 می اندازد. نورپردازی HDR در بازی بسیار زیباست و افکت های خاص تصویری مانند، باد، گردوخاک، انفجار و آتش به زیبایی به تصویر کشیده شده اند. شاید تنها ایرادی که از گرافیک بازی می توان گرفت عدم بهره گیری از Antialliasing است، که این امر لطمه کوچکی به گرافیک بازی زده است. از دیگر محاسن گرافیکی بازی نیز می توان به عدم هرگونه افت فریم حتی در شلوغ ترین حالت محیط اشاره نمود. می توان گفت که تقریبا 70% اجسام از جمله، بشکه های سوخت، مهمات، اسلحه های سنگین، دیوار ها، سنگر ها و برخی ساختمان ها قابلیت تخریب دارند و این اولین بازی کامپیوتریست که تا این حدود می توانید در آن محیط را نابود کنید! برای مثال تعدادی دشمن را فرض کنید که پشت یک سنگر پنهان شده اند، شما می توانید پس از منهدم کردن آن سنگر بدون هیچ مشکلی دشمنانتان را از پای در بیاورید.

    اسلحه های موجود در بازی از تنوع خاصی برخوردارند، Snipe ، نوعی مسلسل پیشرفته، نارنجک، نارنجک انداز، بازوکا با هدف گیری خودکار و راکت هدف یاب، کلت، بمب زمان دار، مین، نوعی ربات پیشرفته که مانند یک تانک کوچک است و روی آن یک تیربار با قدرت تخریب بالا نصب شده و می توانید آن را توسط یک کنترل از راه دور ، کنترل کرده و بدون درگیری و یا خطر با دشمنان خود مواجه شده و آنان را از پای در آورید، کافیست بیرون یک ساختمان بایستید، ربات را روشن کنید و آن را به درون هدایت کرده و با شلیک رگباری دشمنان را نابود کنید! همچنین می توانید نوعی هلی کوپتر که درون آن یک بمب قوی کار گداشته شده را همانند ربات قبلی کنترل کرده و آن را به محل تجمع سربازان دشمن برده و با انفجار آن، تعداد زیادی از سربازان مقابل را نابود کنید. نوع دیگری از وسایل قابل کنترل در بازی شبیه یک هلی کوپتر کوچک است که بر روی آن بیش از 30 راکت نصب شده و با هدایت و شلیک راکت ها می توانید دشمنان را از پای درآورید. هنگام کنترل این وسایل توجه کنید که اولا دشمنان شما به این ربات ها شلیک می کنند و پناه می گیرند، که هر ربات پس از اصابت تعدادی گلوله منفجر خواهد شد. پس سعی کنید از آنان با احتیاط استفاده نمایید، ثانیا برد کنترل از راه دور این ربات ها حدود 200 متر است و اگر هنگام کنترل این دستگاه ها، با آنها بیش از 200 متر فاصله داشته باشید، از کنترل شما خارج شده و در جایی که هستند باقی خواهند ماند. و شما باید به ربات نزدیکتر شوید تا بتوانید مجددا کنترل آن را به دست بگیرید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، مانند یک جنگ حقیقی قادر به استفاده و کنترل ابزار های جنگی مانند: تانک، هلی کوپتر، نفر بر و جیپ های جنگی هستید، این بخش بسیار عالی کار شده. کنترل و شلیک با وسائل نقیله مذکور بسیار لذت بخش ، راحت و واقع گرایانه است، جنگ های تانک با تانک شما را به یاد بازی Call of Duty 2 خواهد انداخت، و انصافا می توان گفت این مراحل دست کمی از Cod 2 ندارند، هنگام کنترل وسائل نقلیه هم شلیک با شما خواهد بود و هم حرکت و راندن وسیله. و می توانید تنظیم کنید که وسیله را به صورت اول شخص یا سوم شخص کنترل کنید. که این برای بسیاری از بازیکنان مفید خواهد بود. به دلیل غیر خطی بودن بازی، انتخاب وسیله ها و استفاده آنها کاملا بر عهده شماست، بنابراین به هیچ وجه دلزده نخواهید شد. در ضمن مهمات در بازی به هیچ وجه برای شما مشکل ساز نخواهد. در بازی جعبه های مهمات به وفور پیدا می شوند که می توانید با نزدیک شدن به آنها تمامی مهمات سلاح های خود را تا بالاترین حد ممکن افزایش دهید!

    فیزیک کلی بازی در حد بسیار بالایی قرار دارد، انفجار های مختلف، تخریب ساختمان ها، زمین خوردن کاراکتر ها هنگام اصابت گلوله، در بهترین شرایط خود هستند. لگد زدن اسلحه ها، کیفیت برخورد گلوله ها با اجسام مختلف و متلاشی شدن اجسام کنار محل انفجار نارنجک ها، تفاوت زیادی با واقعیت ندارند. همچنین هوش مصنوعی دشمنان در حد خوبی است و از پای در آوردن آنها کار چندان راحتی نیست، چراکه آنها بطور مداوم در حال جاگیری و شلیک هستند. که این امر با توجه به عکس العمل شما تغییر می کند. اما هوش مصنوعی همرزمانتان زیاد بالا نیست، آنها می دوند و به دشمنان شلیک می کنند، که 99% گلوله های آنها خطا می رود. در واقع همه کارها در بازی بر عهده شماست. و می توان گفت که تیم همراه شما جز بر افزودن هیجان، کار دیگری نمی کنند!

    صداگذاری شخصیت ها و اسلحه ها در حد قابل قبولی است. و می توان آن را با بازی های یکی دو سال پیش مقایسه کرد، موسیقی های بازی به درستی ساخته و در مکان های خاصی پخش می شوند که این امر تا حدود زیادی بر هیجان بازی می افزاید.

    Fow از سیستم check point و Auto Save استفاده می کند، و پس از گذراندن هر ive به صورت خودکار ذخیره می شود. اگر در هر جای بازی ، بمیرید، خیلی سریع و بدون نیاز به لود مجدد، به آخرین چک پوینت برگردانده می شوید، که این امر باعث کاهش از بین رفتن هیجان می شود. نقشه محیط، در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد و در آن می توانید، موقیعت افراد خودی ، دشمنان و اماکنی که نیاز دارید به آنها برسید، قابل مشاهده اند. همچنین ive های شما به صورت فلش هایی در بالای صفحه نمایش داده می شوند که جهت و فاصله شما تا آنها را به متر نمایش می دهند.

    مطمئنا پس از امتحان این بازی، می خواهید آن را تمام کنید! FOW برای تمامی طرفداران سبک اول شخص شوتر، انتخاب بسیار خوب و مناسبی است.


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی