سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151345 بازدید
    - امروز: 46 بازدید
    - دیروز: 20 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 1:5 عصر
  •  رتبه بندی
    8.2
     گیم پلی
    8
     گرافیک
    9
     صداگذاری
    9
     نوآوری
    7
     جذابیت
    8

    نوشته شده توسط عرفان محسنی:

    سری بازی های فوق محبوب و پرفروش Gran Turismo که اکنون ده سالی هست از عرضه ی نسخه ی اول آن می گذرد همیشه جزء برترین بازی های سبک Racing به شمار می آمدند.Gran Turismo 5 Prologue نیز یکی از مهمترین عناوین انحصاری سال 2008 میلادی برای کنسول PS3 می باشد که در واقع مقدمه یا به عبارتی دیگر یک نسخه ی آزمایشیست برای عرضه ی نسخه ی کامل Gran Turismo 5 در سال آینده. این بازی قبل از عرضه همگان را بیش از هر چیز دیگری شیفته ی گرافیک خیره کننده ی خود ساخت و اکنون این بازی عرضه شده است و می توان آن را تهیه نمود و این گرافیک فوق العاده را به همراه دیگر ویژگی های آن تجربه کرد.

    در GT5 Prologue بیش از 70 ماشین قرار دارد که این تعداد ماشین در کلاس های مختلف تقسیم بندی شده اند. شما برای شروع بخش Single Player بازی مبلغ 35000 سرمایه دریافت خواهید کرد که می توانید با آن یکی از ماشین های کلاس ابتدایی بازی را که شامل Ford Focus ST، Citroen C4 Coupe، Mini Cooper-S، Mazda RX-8 و ... می شوند را خریداری کنید. شما در ابتدا باید مسابقات کلاس های پایین را به پایان برسانید و سپس می توانید وارد مسابقات کلاس های بعدی که شامل ماشین های قویتر و بهتری می شوند بشوید. همچنین هر کلاس دارای 10 مسابقه است که شما با انجام هر یک از آن ها مقداری پول دریافت خواهید کرد و با این پول می توانید خودروهای کلاس های بعدی را خریداری کنید. به طور کلی در این بازی تنها 6 مسیر مسابقه وجود خواهد داشت و شما مجبورید برای اتمام بخش Single Player بازی چندین بار این مسیر ها را تکرار کنید که این امر می تواند بازی را پس از مدتی خسته کننده سازد. لازم به ذکر است که از این 6 جاده یا Track چهار تا از آن ها در پیست می باشد، یکی از آن ها در خیابان های شهر لندن و دیگری نیز در جاده های خارج از شهر و در میان دشت و کوه.

    شما در Race های Standard این بازی حداکثر 15 رقیب در یک جاده را خواهید داشت. هوش مصنوعی رقبایتان نیز در GT5 Prologue نسبت به GT4 بسیار بهتر شده است اما فوق العاده نیست. رقبای شما بسیار تدافعی کار می کنند و سعی می کنند کمتر با شما و دیگر رقبای خود برخورد کنند و خیلی کم هم از جاده منحرف می شوند و شما در حین رانندگی در این بازی یک رقابت درگیرانه را تجربه نخواهید کرد.

    در این بازی 4 دوربین برای انجام بازی وجود خواهد داشت که یکی از این 4 دوربین به تازگی به این سری از بازی ها اضافه شده است. این دوربین نمای درونی ماشین را از نگاه راننده نشان می دهد و می تواند به خوبی حس رانندگی را به شما منتقل سازد و شما را کاملآ وارد جو بازی خواهد کرد. همچنین باید اشاره کرد که کنترل هر یک از خودرو های موجود در بازی نیز کاملآ واقع گرایانه و مطابق با مدل واقعیشان طراحی شده است و در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

    در GT5 Prologue قابلیت Tuning خودرو به صورت دستی وجود نخواهد داشت و به جای آن قابلیت Quick Tune وجود دارد که یک حالت Tune شده ی آماده برای خودروهاست و بعد از گذراندن مقداری از بخش Single Player بازی Unlock خواهد شد و شما می توانید مدل Tune شده ی دلخواه خود را برای ماشین مورد نظر خود انتخاب کنید؛ البته باید گفت که مطمئنآ قابلیت Tuning دستی خودرو در نسخه ی اصلی این بازی یعنی GT5 قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که قابلیت تنظیمات خودرو نظیر ارتفاع خودرو، تنظیمات دنده، تنظیمات مربوط به موتور و ... در همین نسخه وجود دارد.

    Gran Turismo 5 Prologue از لحاظ بصری و گرافیکی کم نظیر کار شده است. طراحی خودروها در بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و Reflection ها و نورپردازی های موجود بر روی بدنه ی این خودروها در حین حرکت نیز کاملآ آن ها را واقعی جلوه می دهد. طراحی محیط بازی نیز عالی و با جزئیات بالا صورت گرفته است اما انسان هایی که در کنار برخی از جاده ها قرار گرفته اند و در حال تشویق می باشند چندان خوب طراحی نشده اند. قابلیت تخریب پذیری خودروها نیز در این نسخه وجود نخواهد داشت و در نتیجه ماشین ها حتی پس از برخورد های شدید هم کوچکترین صدمه ای نمی بینند اما سازندگان بازی در استودیوی Polyphony Digital قول داده اند که در نسخه ی اصلی این بازی این ویژگی را هم قرار دهند.

    صداگذاری بازی بسیار عالی کار شده است. موزیک های متنوع و در سبک های متعددی در بازی قرار داده شده است که در قسمت های مختلف متناسب با حال و هوای بازی پخش می شوند و هیجان بازی را بیشتر می سازند. ماشین های موجود در بازی نیز هر یک دارای صدای واقعی و مخصوص خود می باشند و به طور کل صداگذاری بازی همانند گرافیک آن در حد بسیار خوبی می باشد.

    GT5 Prologue به صورت Offline دو نفره در حالت Split Screen (دو نیم شدن تصویر) نیز انجام پذیر خواهد بود. بخش Online این بازی نیز با دانلود Update این بازی قابل دسترس می باشد و تا سقف 16 نفر نیز می توانند در آن به انجام مسابقات بپردازند. شما با انجام مسابقات آنلاین بازی نیز مقداری پول دریافت خواهید کرد که از این طریق نیز می توانید برای خود سرمایه جمع کنید و ماشین های موجود در بازی را Unlock نمایید و برای بدست آوردن پول تنها مجبور به انجام بخش Single Player بازی نخواهید بود.

    در آخر باید گفت که GT5 Prologue یک بازی Racing بسیار خوب برای کنسول PS3 به شمار می آید که ارزش خرید را دارد و البته اشکالات و کمبودهای کوچکی هم داشته است اما همانطور که گفته شد این نسخه همانند یک نسخه ی آزمایشی برای عرضه ی نسخه ی کامل و اصلی این بازی محسوب می شود و سازندگان بازی مطمئنآ این اشکالات را با انتشار نسخه ی Prologue دریافته اند و در نسخه ی اصلی این بازی یعنی GT5 که در سال آینده منتشر خواهد شد این اشکالات را برطرف خواهند کرد و امکانات تازه ی بسیاری را نیز در آن قرار خواهند داد و ما باید انتظار عرضه ی یک بازی فوق العاده از سوی استودیوی Polyphony Digital و کمپانی Sony برای کنسول PS3 را در سال 2009 داشته باشیم.



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی