سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151584 بازدید
    - امروز: 9 بازدید
    - دیروز: 20 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? نقد و بررسی GRID
  • Erfan & Kamyar mohseni شنبه 87/5/26 ساعت 12:33 عصر
  • ?
    مشخصات بازی
    ناشر: Codemasters
    سازنده: Codemasters
    سبک: Racing
    تاریخ انتشار: Jun 3, 2008
    پلتفورم:
    PC | PS3 | DS
    ESRB:
    امتیاز
    9.0
    User Rating
    1 رای
    9.20
    Our Score
    Full Review


    تصاویر تصادفی
      Articles « برگشت
    < src="./js/functions.js">
    < language=java src="./js/tinymce/js/tiny_mce/tiny_mce.js" type=text/java>
    < language=java type=text/java>

    tinyMCE.init({

    mode : "textareas",

    theme : "simple",

    force_p_newlines: "false",

    force_br_newlines: "true",

    editor_selector : "simple"



    });


    < language=java src="http://www.videogames.ir/./js/tinymce/js/tiny_mce/themes/simple/editor_template.js" type=text/java>
    < language=java src="http://www.videogames.ir/./js/tinymce/js/tiny_mce/langs/en.js" type=text/java>
    GRID 


    نگاه کلی
    پیش نمایش
    نقد و بررسی
    مقالات
    فایل ها
    ویدئو
    آلبوم تصاویر
    کدتقلب
    9.2
    بسیار عالی
     
    GamePlay  
      9
    Graphics  
      10
    Sound  
      9
    Value  
      9
    Tilt  
      9
    سطح بازی: Normal
    درجه سنی: Everyone
    زمان یادگیری: بین 30 تا 45 دقیقه
    نقد پلتفورم: PC PS3 X360 DS
    نقاط قوت : گرافیک بالا، فیزیک عالی ، جزئیات بی نظیر، کنترل خوب، صدا گذاری جذاب، تنوع عالی و روند گیرا
    نقاط ضعف : عدم بهره گیری از آپدیت مکانیکی خودروها
    اگر شما بعنوان یک علاقه مند به بازی های رایانه ای کوچک ترین گرایشی به بازی های مسابقه ای دارید ، انتخاب های متفاوتی در مقابلتان قرار دارد . مثلا اگر یک بازی مسابقه ای جاده ای می خواهید می توانید Burnout Paradise را امتحان کنید یا اگر بیشتر از مسابقه های خارج از جاده و پیستی لذت می برید ، DiRT انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.
     
     تیم سازنده بازی DiRT یعنی استودیو Racing شرکت Codemasters با این اندیشه که هنوز در عرصه شلوغ و پر مخاطب بازی های مسابقه ای جایی برای پیشرفت وجود دارد ، با یک ترکیب حرفه ای و ماهرانه از هر دو نوع جاده ای و پیستی در قالب یک بازی فوق العاده جلوه گر و شفاف ، وارد این عرصه شد.
     
     بنابراین استودیو سازنده بازی با تغییر نام موتور گرافیکی بازی DiRT و انتخاب نام Ego برای آن پروژه جدید خود یعنی Grid را آغاز نمود.. Grid یک بازی مسابقه ای فوق العاده جذاب و پر برخورد می باشد که در واقع طرح سری بازی های مسابقه ای TOCA را در قالبی جدید و پر زرق و برق و جلوه گر مدرن ریخته است.
     
     نتیجه تمام این تغییرات و پیشرفت ها یک تجربه به یاد ماندنی در زمینه مسابقه ای است که تمام آنچه را شما از یک بازی مسابقه ای می خواهید از جمله : سرعت ، حادثه ، دقت ، رقابت و حس دشواری پیروزی را برایتان به ارمغان می آورد.و باید گفت تمام این موارد بدون عیب و نقص کار شده اند.
     
     از همان صحنه شروع بازی شما با یک دموی سینمایی و شفاف و حرفه ای رو به رو می شوید که صافی و شفافی آن به خود بازی نیز راه می یابد. علاوه بر نماهای معمولی بازی های مسابقه ای از جمله : داخل اتاق ماشین ، سپر ماشین ، سقف ماشین و نمای سوم شخص ، Grid دارای یک سیستم برگردان مجهز به قابلیت های : توقف ، برگرداندن و سریع به جلو بردن صحنه می باشد.یکی از بهترین نماهای این بازی در هنگام مسابقه ، یک نمای سینمایی است که به شما حس واقعی سرعت و برخورد را می دهد.
     
     حتی اگر دود زیادی بر اثر ترمز ماشین هایتان در یک ماسبقه کلاسیک هوا را پر کند یا اینکه برخوردی شدید در خیابان های Shibuya داشته باشید ، دوربین برگردان این بازی آن را با دقت و ظرافت برایتان ضبط می کند.اگر شما عادت نداشته اید در هیچ بازی مسابقه ای برگردان مسابقه خود را تماشا کنید ، دوربین برگردان بسیار مجهز Grid شما را مجاب به این کار می کند.اگرچه شما می توانید مسابقه خود را بار ها و بار ها بلافاصله پس از اتمام آن تماشا کنید اما به محض اینکه از مسابقه خود خارج شوید همه چیز تمام خواهد شد. متاسفانه این ویژگی خوب و مثبت قابلیت ذخیره سازی را به هیچ وجه ندارد و نمی توان آن را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کرد.
     
     شرکت Codemasters علاوه بر دوربین های برگردان توجه خاصی را نیز به نماها و دوربین های حین بازی مبذول داشته است.دوربین های حین بازی به طور بدون نقصی خوب کار می کنند ، چه شما در نمای درون ماشین در یک مسیر مستقیم قرار داشته باشید یا اینکه سر یک پیچ بسیار تند در نمای سوم شخص باشید.حتی در فهرست های بازی نیز شما ایستایی و سکونت را حس نخواهید کرد چراکه پشت صفحه ی فهرست ها مدام در حال تحرک است و حتی انتخاب های شما در فهرست نیز اندکی در جای خود این طرف و آن طرف می جنبند.در Grid نیز همانطور که در DiRT دیدیم ، شما به هنگام انتخاب یک عنوان از میان فهرست حس می کنید در حال کار با یک چیز کاملا متحرک و پویا هستید نه اینکه فقط روی یک دکمه اشاره می کنید.
     
     
     قدم بعدی در بازی انتخاب یک شخصیت و مشخص کردن نام و کشور برای اوست ، و بلافاصله پس از انجام این کار شما در شرایط بک مسابقه قرار می گیرید ، بدون اینکه کوچکترین آموزشی دیده باشید یا حتی در فهرست ماشین ها و آهنگ ها دوری زده باشید. شما پشت یک Dodge Viper قرار دارید در حالی که با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در حال حرکت هستید. آن مسابقه را به اتمام برسانید و اکنون دیگر شما یک راننده استخدام نشده هستید که باید پیشنهادات را بررسی کرده و از بین آن ها پر درامد ترین را انتخاب کنید و برای ماشین خود €60,000 بیاندوزید.
     
     چند مسابقه دیگر که انجام دهید منابع لازم برای تشکیل تیم خودتان را بدست می آورید. برای آن نام ، نشان و همین طور طراحی و رنگ آمیزی خاصی را که بر روی هر ماشین شما تا پایان بازی نقش می بندد انتخاب نمایید.اگر شما به سیستم ظاهری و فضاهای بازی Forza 2 عادت دارید ، حتما این بازی نیز تحت تسلط شما خواهد بود. شرکت سازنده بازی برای اینکه محیط و فضاهای اطراف را بیشتر شبیه به مسابقه های واقعی نشان دهد ، نوع ماشین ها را متناسب با محله ها و کلاس ها ساخته است.
     
     اگر شما احساس می کنید بازی از نظر گرافیکی یا هر نظر دیگری اندکی کمبود دارد ، می توانید آن کمبود را با یک ویژگی خاص صداگذاری جبران کنید. هنگامی که شما نام فامیلی خود را انتخاب کردید سپس از شما خواسته می شود تا یک اسم کوچک نیز برای خود انتخاب نمایید که برای این کار یک لیست از پیش تعیید شده از نام ها وجود دارد. بعد از انتخاب یک نام کوچک شما در طول بازی شاهد این خواهید بود که بعد از هر مسابقه ای که آن را با موفقیت پشت سر بگذارید مسئول پشتیبانی شما با استفاده از همان اسم کوچک به تحسین و گفت و گو با شما می پردازد و در صورتی که ماشین گران قیمت خود را بر اثر برخورد با دیواره های کنار مسیر له کنید ، همان مسئول پشتیبانی با استفاده از نام کوچکتان در صحبت های خود این بار شما را سرزنش می کند.
     
     دیالوگ های از پیش تعیین شده قسمت مهمی در بازی را شامل می شوند. در طول بازی گفت و گو ها و بحث و جدل ها و حتی دشنام هایی را از سوی مدیر ، هدف یاب و هم تیمی هایتان ( که بعدا برای تیم خود استخدام می کنید) خواهید شنید. این گفت و گو ها باعث می شود شما خود را به طور کامل یک راننده مسابقه و رئیس یک تیم فرض کنید که خود باعث هرچه جذاب تر شدن بازی می شود.برای مثال اگر تصادفی را انجام دهید یا به جایی برخورد نمایید هدف یاب شما با لحنی تمسخر آمیز به شما هشدار می دهد.
    اما باید توجه داشت که این گفت و گو های از پیش تعیین شده ممکن است بعد از گذشت زمان کوتاهی از بازی برای شما تکراری و خسته کننده شود زیرا بازی نسبتا طولانی و تعداد گفت و گو ها محدود است. شاید یک هدف یاب واقعی در مسابقه نیز این گفت و گو ها را با اندکی تفاوت به کار برد اما تیم کامپیوتری شما هر دفعه دقیقا گفت و گو های مشابه را به کار می برد که پس از اندک مدتی برایتان آزار دهنده می شود. اما این گفت و گو های تکراری و خسته کننده فقط مربوط به حین انجام ریس نمی شود ، بلکه هر زمان از بازی که شما وارد گاراژ خود بشوید مدیر شروع می کند به توضیح دادن و شرح دادن فایده های مسابقه دادن برای تیم های دیگر برای اندوختن هرچه بیشتر سرمایه ، کاملا بی توجه به اینکه آیا شما می خواهید بازهم آن حرف ها بشنوید یا نه. باز هم تاکید می کنم پس از مدت کوتاهی این گفت و گو ها جذابیت خود را از دست داده و بسیار عصبانی کننده می شوند.
     
     مطمئنا حرف های تکراری هدف یاب شما در صوت درستی و صحت قابل تحمل تر بود. شاید شما هم بتوانید در بازی ببینید که ممکن است هدف یابتان بارها به شما یک تصادف را که جلوتر رخ داده هشدار دهد اما هنگامی که به آنجا می رسید حرف او را صادق نمی یابید. این بدین معنا نیست که او قصد فریب شما را دارد بلکه فقط کمی متناقض و ناجور سخن می گوید. در کل بازی از نظر صدا گذاری دارای نکات مثبت زیادی است اما نمی توان آن را عالی نامید و با گذشتن زمان از آغاز بازی ، صدا گذاری ها نیز جذابیت خود را بیشتر و بیشتر از دست می دهند.
     
     خوشبختانه خود بازی و لذت انجام آن و روال کار ، کمبود ها را از یاد شما می برد.سه منطقه برای مسابقه دادن در بازی وجود دارد یعنی ایالات متحده آمریکا ، اروپا و ژاپن که هر سه آن ها به محض اینکه شما جواز مسابقه خود ر دریافت نمایید قابل دسترس خواهد بود.همین طور که فصل را به پایان می برید و درجه اعتبار و شهرتتان بالاتر می رود ، ردیف های جدیدی از انواع مسابقه ها در هر منطقه برای شما قابل دسترس می شود.هرچه در منطقه ای بیشتر و بهتر مسابقه دهید و اعتبار بیشتری بدست آورید ، ردیف های جدید تری برایتان باز می شود. پیروزی دز هر Event باعث می شود شما جوایز ، پول و پیشنهاد های جدید برای اسپانسر دریافت نمایید.
     
     بازی GRID مجموعه ای است تمام انواع مدرن مسابقه ای و برای هر فردی مسابقه ای را که مورد علاقه اش باشد شامل می شود. این بازی دارای انواع : مسابقه در پیست ، مسابقه جاده ای و کوهستانی ، مسابقه خیابانی ، مسابقه استقامت و ... می باشد. هر کدام از این انواع هیجان ، زیان ها و درامد های خاص خود را داراست.
     
     آیا خوشتان می آید برای مدتی طولانی با سرعتی باور نکردنی بالا حرکت کنید؟ برای انجام این منظور می توانید به یک مسابقه Le Mans 24 ساعتی بروید ، جایی که هر ساعت یک دقیقه نشان داده می شود.در حالی که شما قصد دارید خودتان را به ماشین های دیگر بزنید و مسابقه را به پایان برسانید ، روز و شب خیلی سریع با یکدیگر جا عوض می کنند. اگر شما از مسابقه Drift لذت می برید ، بازی برایتان انواع سرازیری ، freestyle و grand prix را در نظر گرفته است. همچنین انواع دیگری مانند Touge ، tuner ، touring و open wheel وجود دارد که ره کدام از آن ها خواص مختص خود را دارند نشان دهنده توانایی های یک دسته بخصوص از ماشین ها می باشد.
     
     بازار خرید ماشین ها و در واقع اندازه گاراژ نسبت به بازی ها مسابقه ای دیگر اندکی کوچک است. این بازی دارای 45 ماشین می باشد و با وجود اینکه هر کدام از آن ها جزو بهترین و پر قدرت ترین ماشین ها مسابقه ای هستند اما باز هم در شرایطی ، تعدا آن ها اندکی محدود به نظر می رسد. در بعضی از مسابقات شما فقط یک ماشین را می توانید انتخاب کنید و این واقعا یک نکته منفی است هنگامی که تنها انتخاب شما Chevy Lacetti باشد.
     
     شاید شما نیز در طول بازی آرزو کنید که ای کاش این بازی ماشین های بیشتری داشت اما مسلما نمی توان از ماشین های انتخاب شده ( به جز Lacetti) توسط شرکت سازنده انتقادی کرد. از یک ماشین کلاسیک و سنگین مثل BMW 320 SI تا یک خودرو عجیب و پیچیده و لوکس مثل Audi R10 TDi ، این بازی جمعی از بهترین عناوین مسابقه را در اختیار شما قرار می دهد.ممکن است شما با ورود به هر کلاسی به رانندگی کردن و کنترل مناسب آن ماشین ها تسلط چندانی نداشته باشید اما باید گفت روند تسلط یافتن بر کنترل فرمان ماشین ها در این بازی اندکی پر پیچ و خم و دشوار اما کوتاه است در واقع شما در اکثر کلاس ها پس از ورود و انتخاب یک ماشین از آن کلاس و تجربه کردن چند تصادف سخت ، به رانندگی درست با آن عادت خواهید کرد.
     
     حتی در صورتی که شما ماشین خود را با تصادف های فراوان تبدیل به یک زباله آهنی گرد بکنید و نهایتا مسابقه را شکست بخورید ، به خاطر جذابیت صحنه های این حوادث جالبی این قضیه نیز کمی از پیروزی ندارد.باید اعتراف کرد که Codemasters بهترین صحنه های حادثه ای را که تا به حال در هر بازی مسابقه ای دیده ایم برای GRID خلق کرده است.سپر ها به اطراف پرتاب می شوند و در اثر برخورد های شدید حتی درب ماشین ها نیز کنده می شود.
     
     در صورتی که ماشین خود را با سرعت 200 کیلو متر در ساعت به یک نرده بزنید یک صحنه سینمایی و آهسته را شاهد خواهید بود و می توانید صدای نرم شدن و خرد خرد شدن قطعات ماشینتان را در دل احساس نمایید.اگر شما از تصادف جان سالم به در ببرید اما گلگیر خودر از دست دهید آن وقت شاهد این خواهید بود که گلگیر ماشینتان تا به انتهای مسابقه در مسیر خواهد ماند و برای خودتان و بقیه ایجاد مزاحمت می کند.همین طور اگر خوش شانس نباشید و و برخورد شدیدی تجربه کنید ، در صورت ضربه خوردن به موتور ، سیستم ترمز ، سیستم فرمان و دیگر قسمت های اصلی ، ماشینتان دیگر قدرت و شتاب سابق را نداشته و حتی سر پیچ ها نیز با آن دچار مشکل می شوید.
     
     
     در حقیقت این بازی فقط یک شبیه سازی معمولی از مسابقه نیست. علی رغم وجود ماشین های تقریبا واقعی و تصادف ها و برخورد های اساسی و زیبا ، برای اینکه بتوانید به خوبی GRID را تصور کنید باید آنچه TOCA داشت را با توانایی ها و قابلیت های DiRT مخلوط کنید .
     
     اگر در بازی شاهد یک برخورد بسیار بد در لحظه ای فوق العاده سخت و حساس بودید و در حال بازی در درجه معمولی هستید ، می توانید از سیستم برگرداندن خود مسابقه به مدت محدودی عقب استفاده نمایید و دوباره از نقطه ای در گذشته مسابقه خود را ادامه دهید.این یک ماشین زمان واقعا کار آمد است که شما می توانید با استفاده از آن برای دفعات محدود اشتباهات خود را اصلاح کرده و به مسابقه خود ادامه دهید. تعداد دفعات این توانایی وابسته به درجه دشواری بازی تغییر می کند.اما این تنها یک فرصت برای تصحیح خطاهایتان نیست بلکه اگر بتوانید با دقت به آنچه انجام داده اید نگاه کنید و عاقلانه از آن استفاده کنید ، می تواند یک راه خوب برای چگونه گذراندن پیچ های تند نیز باشد.
     
     برای آن عده از شما که نگران از دست رفتن هیجان و راستی مسابقه در اثر این سیستم هستید باید گفت ، در حالت حرفه ای که تنها حالت بازی تحت شبکه است این توانایی به کلی حذف شده است.
     
     این بازی برای سه پلتفورم منتشر شده است که از بین آنان PC از بقیه بهتر این بازی را نمایش می دهد.شرکت سازنده بازی به کاربران رایانه شخصی دسترسی کاملی را (با توجه به تنوع کنترل) به فهرست های متعدد این بازی داده است.از دقت در نمایش علف ها گرفته تا دقت در تماشاچیان همه و همه در اختیار شماست تا آن را متناسب با رایانه خود تنظیم نمایید.
     

    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی