سفارش تبلیغ
صبا ویژن
game news
 RSS  : Atom :خانه :: ارتباط با من : پروفایل : پارسی بلاگ
  • پیوندهای روزانه
  • کد ورمز [441]
    [آرشیو(1)]


  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 151340 بازدید
    - امروز: 41 بازدید
    - دیروز: 20 بازدید

  • درباره من
  • game news
    مدیر وبلاگ : Erfan & Kamyar mohseni[95]
    نویسندگان وبلاگ :
    mohammadmoozaffri[0]


  • لوگوی وبلاگ
  • game news

  • اشتراک
  •  

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • کد و رمز[6] .

  • آرشیو مطالب
  • نقد وبررسی GTA IV
    نقد و بررسی ASSASSINS CREED
    نقد و بررسی HALO 3
    نقد و بررسی BAD COMPANY
    نقد و بررسی MASS EFFECT
    نقد و بررسی BIOSHACK
    نقد و بررسی CALL OF DUTY4
    نقد و بررسی GEARS OF WAR
    نقد و بررسی GRID
    نقد و بررسی GOD OF WAR
    نقد و بررسی GHOST RECON 2
    WWE SmackDown! vs. RAW 2008
    نقد و بررسی SOULCALIBRUR
    نقد و بررسی rembo SIX VEGAS 2
    نقد و بررسی Robert Ludlums The Bourne Conspiracy
    نقد وبررسی Devil May Cry 4
    بررسی کامل xbox360
    ps3 vs xbox360
    new picture
    تصویر المپیک
    سیستتم مورد نظر far cry 2
    Resident Evil از دیروز تا فردا
    بهترین بازی های 2007
    pc یا کنسول کدام بهتر است؟
    رمز GTA 5 برای PS2
    رمز GTA IV برای xbox 360
    خنده بازار
    تصاویر از گیم پلی mafia 2
    نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در ایران
    مشکل سه چراغ قرمز XBOX 360 (رفع مشکل)
    داستان Assassins Creed
    تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها د
    مقایسه Prince of Persian و God of War
    کدام پلتفورم برای شما مناسب است؟ راهنمای خرید
    بازی های آینده
    نقد و بررسی Frontlines: Fuel of War
    نقد و بررسی Burnout Paradise
    نقد وبررسی Uncharted: Drakes Fortune
    نقد و بررسی Hitman: Blood Money
    نقد و بررسی Lost Planet: Extreme Condition
    نقد و بررسی Crysis
    نقد و بررسی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
    نقد و بررسی Gran Turismo 5 Prologue
    نقد و بررسی Quest of Persia: Lotfali Khan Zand(ساخت ایران)
    معرفی کاراکترهای Mafia II
    اولین اطلاعات از Godfather II
    معرفی کوتاه Crysis Warhead
    معرفی کوتاه Gears of War 2
    معرفی کوتاه Pure
    معرفی کوتاه Killzone 2
    معرفی کوتاه Far Cry 2
    معرفی کوتاه Prototype
    معرفی کو تاه Tom Clancy’s EndWar
    پیشنمایش Prince of Persia
    پیشنمایش LittleBigPlanet
    پیشنمایش Resident Evil 5
    پیشنمایش Tom Clancy’s H.A.W.X
    پیشنمایش Mafia II
    پیشنمایش Alan Wake
    پیشنمایش Grand Theft Auto IV
    پیشنمایش StarCraft II
    نقد و بررسی Penny Arcade Adventures: Episode One

    ? پیشنمایش Resident Evil 5
  • Erfan & Kamyar mohseni دوشنبه 87/5/28 ساعت 2:0 عصر
  • سری Resident Evil در کشورمان طرفداران بسیار زیادی دارد که تعداد بسیاری از آن‌ها به صورت تخصصی داستان این سری بازی‌های محبوب را دنبال می‌کنند. بعد از موفقیت فوق العاده بالای Resident Evil 4 انتظارات از نسخه ی پنجم فوق العاده بالا رفته است و نمایش بسیار خوب و موفق این بازی در E3 امسال این انتظارات را بیش از پیش ساخته است.

    در
    Resident Evil 5 شما در نقش Chris Redfield(شخصیت اصلی اولین نسخه ی سری بازی های Resident Evil و Resident Evil: Code Veronica) بازی را دنبال خواهید کرد. وقایع نسخه ی پنجم از 10 سال بعد از اتفاقات پیش آمده در نسخه ی اول این سری بازی ها به وقوع می پیوندد. Chris در RE5 عضو گروهی به نام (B.S.A.A (Bioterrorism Security Assessment Alliance می باشد و توسط این گروه ماموریت دارد که به آفریقا، جایی که ویروس جدیدی با نام Progenitor به بدن ساکنان آن ناحیه نفوذ کرده است برود و دلیل و منبع شیوع این ویروس را پیدا کند. این ویروس خطرناک باعث وحشی شدن ساکنان آن ناحیه شده است و آن ها را به افرادی شرور و بی رحم تبدیل کرده است. در طول بازی زنی جوان به نام Sheva Alomar نیز وارد بازی خواهد شد و به یاری Chris می آید. Sheva نیز عضو سازمان B.S.A.A هست و از توانایی نظامی بالایی برخوردار می باشد.


    دشمنان در
    Resident Evil 5 نسبت به اهالی اسپانیایی زبان روستای Ganados در بازی قبلی سریعتر هستند و علاقه بیشتری به محاصره کردن شما از طرفین دارند و به سرعت هم متوجه خواهید شد که کریس نسبت به لیان از سرعت عمل کمتری برخوردار است. او شخصی قوی تر است که زرهی هم به تن دارد و اسلحه های زیادی را نیز می تواند با خودش حمل کند. به علاوه دوربین در Resident Evil 5
     کمی به کریس نزدیکتر شده که دید محیط را نسبت به لیان محدود تر ساخته است.

    در این نسخه همانند قسمت "
    Cabin Battle" بازی RE4، قفسه های کتابی کنار درها وجود دارد که هم خود شما می توانید برای جلوگیری از بازشدن در هولشان دهید هم می توانید به شیوا دستور این کار را بدهید. در درون خانه ها و کلبه ها نیز می توانید از میان پنجره دشمنانی که در حین آمدن به سمتتان هستند را با تیر بزنید.

    رویه کنترل
    Resident Evil 5 همانند Resident Evil 4 است البته با کمی تفاوت. دکمه اکشن بازی(برای جمع آوری آیتم ها، حمله) در X360  دکمه X است. همانند لیان، کریس چاقویی را همراه خودش دارد که می تواند با فشردن و نگه داشتن تریگر چپ از آن استفاده کند. با استفاده از تریگر راست نیز می تواند تفنگ را آماده کند. همانند Resident Evil 4 وقتی که کریس اسلحه ای را بیرون آورد، سرجایش ثابت می ایستد و هدف می گیرد که در این حالت آنالوگ سمت چپ(در حالت معمولی برای حرکت استفاده می شود) برای نشانه گیری استفاده می شود. با پایین نگه داشتن دکمه ی اکشن می توان به سرعت دوید، همچنین همانند لیان می توانید با نگه داشتن آنالوگ سمت چپ به سمت عقب و زدن دکمه اکشن چرخش 180 درجه انجام دهید.

    کریس می تواند با استفاده از یک دکمه اضافی آیتم هایش را سریعتر تعویض یا استفاده کند(
    Y در X360)، در این زمان یک شبکه 3 در 3 از لیست موجودی ها به صورت شفاف(transparent) روی صفحه به نمایش در می آید و به شما این اجازه را می دهد که هر آیتمی را که می خواهید، انتخاب نمایید. وقتی که یک تفنگ یا یک آیتم را انتخاب می کنید بازی یک منوی عمودی را به نمایش می گذارد که اجازه تجهیز، استفاده یا انداختن آیتم انتخاب شده را به شما می دهد. برای صدا زدن شیوا هم یک دکمه وجود دارد. با این حال می توانید به او دستوراتی دهید که آن ها را انجام دهد، از جمله این که از وی بخواهید که به شما در هل دادن یک یا دو قفسه کتاب کمک کند. این کنترل ها به نظر شبیه به کنترل هایی است که لیان در RE4 زمانی که به همراه اشلی بود استفاده میکرد، اما شامل گزینه های بیشتری است.


    برخلاف اشلی، شیوا می تواند از خودش دفاع کند، او یک
    rifle
    پر قدرت را با خودش حمل می کند که می تواند از آن در مواقعی که دشمنان به حالت گیج و شوک در آمده اند، از این وسیله برای نابودیشان استفاده کند. او همچنین یک لگد محکمی دارد که می تواند هر دشمنی که گیج و شوکه شده باشد را از پا در می آورد. شیوا گاهی اوقات به آیتم ها و مهمات افتاده روی زمین گیر می کند اما باید گفت که او یک همراه شکست ناپذیر هم نیست که همیشه در جلو حرکت کند و تضمینی برای حفظ جان شما باشد!

    روستایی ها در
    RE5 همانند شماره ی قبلی حریص هستند و اگر محتاط نباشید، هم به شما و هم به شیوا حمله خواهند کرد. وقتی که شیوا شکست بخورد، صدای کمکش را به سرعت خواهید شنید و یک پیام هشدار هم در قسمت راست صفحه نمایش، ظاهر می شود. در این حالت پیغام "RESCUE"(نجات) به اندازه ای بزرگ با حروف قرمز نشان داده می شود. وقتی که به اندازه ی کافی نزدیک شوید، می توانید ضاربش را مورد حمله قرار دهید. بخش وسط سمت راست صفحه نیز برای نمایش تذکرهایی می باشد که وابسته به وضعیت و مکان های موجود در بازی است. به عنوان مثال وقتی که کریس به شدت زخمی شده است، پیام کمکی "DYING" ظاهر خواهد شد، که مشخص می کند شما در حال نابود شدن هستید و به کمک شیوا نیاز دارید.

    کریس توانایی استفاده از حملات دستی زیادی را دارد، در این میان؛ کریس یک لگد(
    LowKick) دارد که می تواند دشمنان را گیج و زمینگیر کند. بر خلاف پسر لاغر و مرتب Resident Evil 4(لیان) که متکی به لگد ها و هنرهای رزمی بود، کریس یک مشت زن هست که اقلاً انواع مختلفی از مشت ها را دارد. از جمله آپرکات و هُک. ضربه ی هُک دشمنان را کمی به عقب می برد ولی آپرکات در ضربه زدن به دشمنان به نظر بهتر می آید و آن ها را به عقب پرتاب می کند و فضایی باز را برای شما ایجاد می کند.

    موجودات انگلی بیمار و مزاحمی را که گاه و بیگاه از گردن دشمنان سربریده شده بیرون می آمدند را در رزیدنت ایول 4 به خاطر دارید؟ این دشمنان هم بازگشته اند. برخلاف نمایش سینمایی و خلوت در تریلرهای گیم پلی که قبلاً از بازی نشان داده شده بود،
    Resident Evil 5 درواقع یک بازی بسیار شلوغ است. ضمن اینکه نمای دوربین نزدیک تر به کریس، تنش و کشمکش به دام افتادن ها را بسیار بالا برده است. یکی از نکات جالب موجود در این نسخه، خیالاتی شدن شخصیت اول بازیست. زمانی که Redfield مدت زیادی در آفتاب قرار بگیرد، از شدت گرما توهم زده می‌شود و چیزهای عجیبی مشاهده می‌کند.


    با خواندن این مطلب احتمالا متوجه شدید که گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به شماره‌ی چهارم دارد؛ ولی از نظر
    بصری(مخصوصا نورپردازی) تحول بزرگی در این بازی بوجود آمده. برای گرافیک این بازی از  همان موتور اختصاصی جدید کمپانی Capcom یعنی MT Framework استفاده شده است. این موتور گرافیکی بسیار پیشرفته پیش از این در عناوین بزرگی همچون Dead Rising ،Devil May Cry 4 و Lost Planet بکار گرفته شد و اکنون قرار است تا در Resident Evil 5 حداکثر توانایی خود را نشان دهد. در این بازی افکت‌های انفجار بی‌نظیر هستند و لرزش دوربین در لحظات انفجار حس جالبی به گیمر منتقل میکند. مدل‌ها جزئیات بسیار خوبی دارند و سطح آن‌ها با بافت‌های با کیفیتی پوشیده شده است. AA بازی فوق العاده است و لبه‌ها نرم به نظر می‌رسند. یکی از مشکلات گرافیکی تا این لحظه جلوه‌های خون است. با شلیک به بدن دشمنان، خون آن‌ها برای لحظاتی به بیرون می‌پاشد و دیده می‌شود؛ ولی بر روی لباس یا زمین یا مدل‌های محیط باقی نمی‌ماند. یکی دیگر از کمبودهای گرافیکی تعداد کم Polygonهاست که در نتیجه برخی قسمت‌های مدل‌ها چند ضلعی می‌شوند. انیمیشن‌های کاراکترها نیز مشکلی ندارد و نرخ فریم بازی هم عالیست. resolution بازی حداکثر 720p است؛ ولی درکل RE5
    از نظر گرافیکی بسیار چشم نواز و زیباست.

    Resident Evil 5 براساس موفقیتی که سازندگان Resident Evil 4 با تغییر شجاعانه ی گیم پلی سری رزیدنت ایول به آن تحقق یافته اند، ساخته می شود. دنباله ای تازه، زوایای بسته تر دوربین و حملات دستی جدید و ... سبب شده است که اکشن بازی به یک باره سخت تر و چالش برانگیز تر از گذشته شود. به هر حال باید تا زمان عرضه ی رسمی این بازی صبر کرد تا دید آیا این نسخه با ویژگی هایی که خواهد داشت می تواند به موفقیتی همچون نسخه ی قبلی دست یابد یا خیر؟


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ذد
    لباس
    کشتی کج
    بیوگرافی sabu
    موزیک ورودی رندی اورتن
    بیوگرافیKurt Angle
    کاملترین و بهترین بیو گرافی از جف هاردی
    مصاحبه جنجالی جف هاردی
    بیوگرافی باتیستا
    وحشتناک ترین صحنه های کشتی کج
    بیوگرافی کامل از رندی اورتن
    Rey Mysterio Removes His Mask
    آموزش دانلود از سایت مگا آپلود
    Scramble Match
    wwe match
    [همه عناوین(94)][عناوین آرشیوشده]

    Desigened By Parsiblog.com

    زیباترین اهنگها برای وبلاگ شما جن دجی